Re: Odin

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 23:17:30 MET DST

Krzysztof Pawloskiw wrote:

> To znowu Ja i znowu glupi (pewnie) problem.
> Otoz chodzi o nieslawnego Odina. Mam go. Mam rowniez
> FixPacka 12. Wszystko dziala (z wyjatkiem dzwieku,
> cos tam poszlo nie tak, ale nie o to chodzi...). Mianowiecie
> podobno (?!) Odin potrzebuje Open32. Tam na stronie
> jest podana nazwa takiej biblioteki (mianowicie pmwinx.dll).
> Podobno, jezeli sie ja ma, to z duzym prawdopodobienstem
> jest na komputerze rowniez Open32. Otoz nie mam takowego
> pliku, a Odina staram sie uruchomic juz od niepamietnych czasow.
> Posiadam OS/2 v4 i brak mi juz pomyslow ;)

PMWINX.DLL powinnien byc w \OS2\DLL. Jezeli go tam nie ma, to na jednej
z dyskietek FixPaka 12 w katalogu \FIX\OS2.1 powinien byc PMWINX.DL_.
Jest to zapakowana forma oryginalu. Skopiuj go do \OS2\DLL i bedac w tym
katalogu wykonaj komende UNPACK PMWINX.DL_. Powinno to rozpakowac
PMWINX.DLL, a wtedy mozesz usunac PMWINX.DL_.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *