Siec nie startuje

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 22:02:01 MET DST

Hello All.

05 Jul 00 20:26, Hubert wrote to All:

 H> Nie mowie, ze jest zwiazek. Byc moze ta karta sie nie lubi z ta plyta,
 H> choc driver nie zglasza bledow. Zdobylem karte na PCI (Genius) i
 H> poszlo bez bolu. Cos w tym musi byc.

Związek jakiś jest, u mnie w prac po wymiane na jednym komputerze z P166 na
K6II-450 po zainstalowaniu sterownika do skanera przestała działać stacja dysków
(pod windą oczywiście), po usunięcoiu sterowników wszytskoe jest OK, po
zainstalowaniu znowu nie ma... Za chińskiego boga nie wiem co z czym się kłóci,
ale już wiem, że już nigdy AMD nie kupię...

Tomasz