InterNetia

Autor: Krzysztof Pawłowski (krzysp_at_polbox.com)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 03:54:15 MET DST

Co do tego dawnego Open32, to znalazlo sie po zainstloawniu systemu
od zera (pytanie teraz, tylko po co bylo tyle zachodu, no ale). Wszystko

dziala, z wyjatkiem jakiegos malego go... w fixpaku 12, cos z driverem
do ess.
Zrodzilo mi sie inne pytanie. Chodzi o poloczenie typu callback
w internetii. Wiem jak powinno to dzialac. Mam pytanie a propos
protokolu,
lub lepiej autoryzacji. Chodzi o to, ze po wybraniu numeru i otworzeniu
terminala
dostaje mnostwo informacji, ale zadna z nich nie reprezentuje litery. W
smindows
do dziala, dlaczego? Jak uzyc tego w in-joy'u? Jak sie polaczyc, jezeli
nie dostaje
zadnego ekranu z tradycyjnym username?????

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl