Re: Kolejna dziwna sprawa z TPSA

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 11:03:12 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Ostatnio zazwyczaj jak sie lacze z tpsa, za pierwszym razem mimo polaczenia nie
> moge sie z niczym w sieci skontaktowac, za drugim razem jest OK. Zastanawiam sie,
> czy to wina TPSA, czy moze mojego OS/2...

Właśnie, trochę a propos a trochę nie. Od pewnego czasu mam podobne
objawy tylko na analogowym modemie. Ale co dziwne nie tylko przy
łączeniu z tepsą ale jeszcze u innego dostawcy. Za pierwszym razem jest
głucha cisza nawet na pingach, po rozłączeniu i połączeniu się ponownie
wszystko idzie gładko. Ale to akurat nie jest najważniejsze. Ważniejsze
jest to że po zakończeniu takiego połączenia z problemami i próbie
zamknięcia injoya wywala mi się system. Czarny ekran, trap któryśtam i
jedyne co pozostaje to reboot. Nie zdarza się to często więc nie jest
zbyt uciążliwe, ale podejżewam że to jednak nie jest wina połączenia
modemowego tylko injoya, a wniosek ten stąd że problem pojawił się po
zaaplikowaniu FP13, wcześniej tego nie było. MPTS i TCPIP też
zafiksowane jak należy.

Pozdrawiam

--

FROM: Artur Alinowski