Re: Kolejna dziwna sprawa z TPSA

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 10:31:55 MET DST

On Fri, 7 Jul 2000 10:22:16 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Ostatnio zazwyczaj jak sie lacze z tpsa, za pierwszym razem mimo polaczenia nie
>moge sie z niczym w sieci skontaktowac, za drugim razem jest OK. Zastanawiam sie,
>czy to wina TPSA, czy moze mojego OS/2...

Że też jeszcze masz wątpliwości. Ostatnio (od około 3 miesięcy) wymieniają urządzenia
dostępowe dla ISDN. Ja zacząłem walczyć na początku maja, po dwóch miesiącach
walki przy pomocy człowieka z POLPAKU w Katowicach wkazałem, że to u nich jest kiszka.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41