Re: OS/2 i zarzadznie pamiecia

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 11:30:47 MET DST

On Wed, 5 Jul 2000, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> No i to jest problem, bo niby free, a jednak im wiekszy swap, tym bardziej system
> szarpie dyskiem...
Pamiętam, że jak miałem swap ustawiony standardowo na 2mb to rzeczywiście
działo się tak, że swap rozrastał się i potem niewiele kurczył. Od kiedy
ustawiłem go na wilkość startową na 32mb, to po wyłączeniu aplikacji jego
wielkość zawsze spada do tych zadeklarowanych 32mb. Może tu jest pies
pogrzebany?

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|