Re: PC Anywhere (oczywiscie offtopic... - a nie .. nie do konca off mam nadzieje)

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 10:21:37 MET DST

On Wed, 5 Jul 2000 07:10:12, mpc_at_chzgoda.pl (Marcin P. Ciaszczyk)
wrote:

> Nie ma nic lepszego od dosowego PCAw :)
>
> Bylo cos co sie nazywalo RSM (chyba nawet wchodzilo w sklad instalacji
> os2 v4) ale nie bardzo mialem jak to wytestowac - nie lubie, jak mi
> sie ekran 1024x768 przez modem przesyla .. :)
>
> mpc

Chodziło mi o coś multiplatformowego (i najlepiej free), niedawno ktoś
reklamował programik, z wersją m.in pod OSa, który według oceny
bodajże PC Word był o niebo lepszy. RSM'a widziałem - fajny - ale
tylko pod OSa, jest jeszcze netfinity, ale szukam czegoś free lub
shareware. Pomóżcie to naprawdę pilne.

pOSdrawiam

Dominik