Re: OS/2 i zarzadznie pamiecia

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 08:47:53 MET DST

> Nie wiem co namodziles. ja mam 32MB ramu. komp. chodzi non stop.
> z problemami, ale to wina fixa bo nie mam kiedy zapakowac nowszego.
> w kazdym razie po zaprzestaniu uzywania aplikacji plik swapa
> spada do ok. 32MB, jest to niewiele wiecej niz po starcie maszyny,
> i nie ma tendencji wzrostowych.
to ja tez sie pochwale... przy starcie mam swapa 2 mb, stale chodzi
SO, NS,apache i jakies maluchy (wlasnie sie okazalo, ze pronews z
otwartym pcoo2 nie jest maluch - 6,5 MB..). Po otwarciu dokumentu
(arkusza) w SO swap rosnie, max jaki mialem kiedys to bylo cos ca 180
MB, po pozamykaniu wszystkich appsow swap spada (jezeli) do poziomu
jakis90 (FP11 chiba :) ) W tym momencie na przyklad mam 82 mb (system
info mowi, ze z tego 4,2 jest wolne), po zamknieciu NS dalej mam 82,
ale juz 24,4 Free. - ale wielkosc swapa sie nie zmniejsza No - to sie
rozpisalem o poranku.

mpc