I znów problem - z własnej winy

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 10:24:27 MET DST

Próbowałem zainstalować progrm pod Windows 3.1 wymagający Win32 w wersji
1.3 i jak ostatni &*^%(&*%(& klepnąłem aby zainstalował tą wersję Win32.
Efekt: programy wymagające dowolnej wersji Win32 nie chodzą - wywala
błąd "Page Fault ...." i koniec :-((((
Sciągnołem z Leo win32 dla OS-a, zainstalowałem i dalej nic.
Nie chcę przeinstalowywać OS-a więc, jak zainstalować z CD tylko
Win-OS/2 lub może ktoś by mi przesłał cały katalog Win-OS ??

--
                                     Wojciech Smagowicz
                                     wojtek_at_cyber.olnet.com.pl