Mozilla - jestem zawiedziony

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 10:58:15 MET DST

Witam,

   Miałem okazję pobawić się mozilla m16 fix 2 i muszę z przykrością
stwierdzić, że _STRASZNIE_ się zawiodłem.

Na komputerze PIII 450MHz, 128 MB RAM uruchomienie Mozilli zajmuje 24
sekundy!!!! Tymczasem Netscape 4.61 PL ładuje się w 4 sek. (w tle
działa praktycznie non-stop serwer ftp i leci mp3).

Mozilla nieprawidłowo przedstawia zawartość stron WWW, na razie
zauważyłem, że nie ładuje obrazków (background), i nieprawidłowo
przedstawia tabelki (to co robie z zagnieżdżonych tabelek to po prostu
poezja :)) ).

Cóż poczekam na wersję M2000+

Dominik