Jak ustawić klawiaturę programisty?

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 09:39:57 MET DST

Witam!
Właśnie "zafixowałem" sobie system (OS/2 Warp v. 3 US) fixem w wersji
40. Dowiedziałem się, że juz któryś z wcześniejszych fixów dawał dostep
do klawiatury programisty, u mnie jednak wcišż takiego wyboru nie ma. W
jaki sposób można osišgnšć klawiaturę programisty? Mam tez jeszcze jeden
problem: Mam prawidłowo działajšcy CD-ROM, a nie mogę odsłuchać na nim
muzyki (karta zintegrowana z płyta głównš, sterowniki standardowe
systemowe do SB Pro). Karta działa prawidłowo, gdyż np. dźwięki
systemowe słychać bardzo dobrze.
pozdrawiam
Krzysiek