Re: zamykanie WPSa

Autor: Krzysztof Koczubik (joozek4home4_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 01:48:20 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Zastanawiam sie, czy moze to byc problem przegrzewania sie procesora ze wzgledu
> na upaly. Otorz ostatnio, jak zostawiam komputer na noc, z wlaczanym lamaniem kodu
> RC5 na maxymalnym priorytecie, jak wstaje, zawsze mam zamknietego WPSa i jakis
> komunikat o b;ledie. Komunikaty sa rozmaite, od tego, ze wystapil blad jakiejs
> nieznanej aplikacji, po to, ze costam probowalo wykorzystac nieistniejacy segment itp.

jak nic innego się nie zmieniło w sprzęcie, odpalonych programach itp,
to zapewne masz rację.

też miałem przykre przypadki, gdy zmieniłem płytę główną co kilka dni
system zwisał na amen, trzej królowie powodowali natychmiastowy reset,
doszedłem, że niestety powodem jest setiathome :-((, no i przestałem
liczyć na tym sprzęcie.
od tego czasu jest dobrze.

--
Pozdrawiam Krzysztof_K
obćas joozek/2 or boos2 * Opole * fido 2:484/33