Re: AmiPro WD

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 23:10:22 MET DST

On Fri, 23 Jun 2000 14:41:18 +0200 (MET DST), Dominik Czechowski I INNI wrote:

=> Jak chcesz te programiki (ok. 100-200 kB) to daj znać.

Hi,

Wszystkim bardzo dziękuję. Część plików już mam, jest ich dużo i leżą w
okolicznych (Kraków, Warszawa) serwerach powielających (mirrorach). Po
inne zgłoszę się na adres prywatny.

Swoją drogą nie mogę doszukać się ciekawych programów edukacyjnych z
nauk ścisłych i nie tylko (np. z elektroniki i elektryczności). Wszędzie
są jakieś śmieci. Nawet "wielkie" serwery z plikami filmowymi i
animacjami np. z astronomi zawierają, hm..., mało ciekawe materiały.

Czy ktoś z Was spotkał się z ciekawymi filmami w rodzaju tych jakie
prezentuje telewizja? Czy wszystko co ciekawe jest zapakowane w folię?
:)

Interesują mnie także mapy. Uffff... Szkoda gadać, chyba że źle
trafiałem. Chciałbym np. dla wasnych celów nałożyć mapę Piri Reisa
(mogłem źle napisać, przepraszam) na mapę Antarktydy. I co? Guzik.

Zamieniam się w słuch...

PS. WD w Subject to oczywiście Wielkie Dzięki. Hawgh.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SIP Projects Cradle ... http://www.ia.amu.edu.pl/warpman
SETI_at_Home - 158 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'

To sie w miescie... nie miesci! Inwazja Mocy 2000
24 czerwca: Lublin-Radawiec i... The Stranglers
Wjazd za darmo! Szczegoly na http://inwazja.interia.pl