Re: Pytania o IBM OS/2 Warp 4.0 PL

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 12:39:40 MET DST

Kuba napisał(a):
> Mam kilka pytanek o skonfigurowanie OS/2 :
> 1. Jak zainstalowac Fixpacka 11PL ?
> (moze najpierw ; co , jak , kiedy i jak po koleji zainstalowac )

1. Zapoznaj się dokładnie z readme (może któryś ze sterowników będziesz
musiał uaktualnić)
1. Skopiuj pliki xrom do foldera np.: C:\Fix11
2. Skopiuj do tego samego foldera Fastkicka i rozpakuj go.
3. przejdź do trybu tekstowego i rozpakuj wszystkie pliki xrom np.:
C:\Fix11\diunpack xrom011.adk - dla pierwszego pliku, następne potraktuj
tak samo.
4. Jak skończysz to odpal fix.cmd i wskaż miejsce na zastępowane pliki i
archiwum.
5. Zrestartuj po zakończeniu i chyba eta wsio.

> 2. Jakie skladniki OS/2 zaktualizowac ? (java , tcp/ip ...)

Java jak najbardziej. Jeśli nie masz stałego łącza to najlepiej poszukaj
w empiku magazynu Internet 1/2000 (jest tam też StarOffice 5.1). TCP/IP
w wersji 4.1 i 4.2 są chyba płatne (jeżeli się mylę to proszę poprawić).
Jest też nowe OPENGL - ale nie wiem jak to uaktualnić :-((((

> 3 Czy OS/2 obsuguje HISa ? (sdi tpsa ) (jak skonfigurowac ??)

Podobno powinien działać ale żaden z nas chyba jeszcze tego nie ma :-(

> 4 Co robic dalej ?? co zaktualizowac i jak wgrac ..

Dobrze by było zainstalować sterowniki do filesystemów jakie masz na
dysku (FAT32/NTFS/Linux - do BeOSa chyba nie ma jeszcze takowego).
Pozatym np.: zainstalować Freetype (ładniejsze czcionki), Numlock PM,
nowego Warpina, sterowniki do klawiatury Winowsowej (coby działały
klawisze pomiędzy ALTem i Controlem ;-)), może ODINA (programy od
Wingrozy 95) i rozszerzenie klas folderów (XFolder - jest też pakiet
spolszczający ten program - Dzięki Dominik :-) - świetna robota)

> i pozdrowko dla wszytkich memberow OS/2

zdrówko i powodzenia

--
rafii