Re: Part 1 of OS2 Saga

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 11:34:07 MET DST

On Sun, 14 May 2000 10:44:59 Bart2_at_teamos2.org.pl (Bartosz Tomasik
Bart/2) wrote:

> [...]

        Co za seksistyczna grupa... ;) Karen to jest IMHO imię
żeńskie...

> 2) ze cos jest w IBMie i ze jest/bylo testowane nie wynika ze ktos musi to miec - na
> #os/2 byla pewna osoba pracujaca w labolatoriach IBM'a i testujaca
> oprogramowanie, powiedziala mi kiedys ze IBM tworzy mnooostwo (pozytecznego)
> oprogramowania, testuje je, a potem odklada na polke a swiat zewnetrzny nic o tym
> nie wie...

        Z tym się chętnie zgodzę. Jak kiedyś wizytowałem Almaden
Research Centre, to mi pokazywali np. software do wyszukiwania
zdjęć na podstawie zawartości. Nie wiem, czy wpakowali tę
technologię do jakiegoś produktu (może do DB2, nie wiem...).
Pokazali też jakieś stoisko do badań pamięci holograficznych i
dali materiały na temat pamięci masowych na poziomie atomowym z
wykorzystaniem mikroskopu skaningowego. Tego też nie ma w
produktach, aczkolwiek nie jestem pewien, czy udało im się
doprowadzić badania do wystarczającego poziomu. Ale jeśli takie
rzeczy pokazywali, to ciekawe, czego _nie_ pokazali. ;)

        Była kiedyś na sajcie IBM taka sekcja, w której
pokazywali technology demo z rozmaitymi agentami - zwykle pod
wingroze, czasem też OS/2 Do tej pory używam ściągnięte stamtąd
Web Browser Inteligence, choć kilka uciążliwości aż się prosi,
żeby je poprawić. A sama sekcja zniknęła z łeba.

--
Pozdrawiam,
Jan.