Re: Jaka karta graficzna pod OS/2?

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 19:02:40 MET DST

max wrote:

> Jak sie nie myle to S3 Savage4 (16-32MB), Ati Rage pro (8MB) i TNT-TMT2
> (8-32MB) maja firmowe sterowniki do OS2.
> Do tych kart mam (bo je mialem). Podobno Matrox G200 tez ma firmowe
> stery ale z Matroxem mialem niewiele wspolnego (Millenium II 4MB).

Firmowy sterownik do S3 Savage4 jest kiepski. Najwieksza rozdzielczosc
to 1024x768. Wiekszosc kart Matroxa ma firmowe sterowniki do OS/2 ktore
maja praktycznie ty same rozdzielczosci co wesja Windoze.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *