Problemy z EMX? MySQL? Czymś innym?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 09:35:12 MET DST

Witam,

        Mam problem, tylko nie do końca wiem z czym. :( Pewnie z
EMX-em.

        Zaczęło się od tego, że klient MySQL w wersji nowszej niż
3.22.xx wyświetlał mi sygnał SIGSEGV i się wykładał jeżeli dawałem
mu w parametrach dowolne zapytanie (np. mysql -e "select * from
newsy" baza). Klient 3.21 działał w tym wypadku OK.
Podejrzewałem bug w MySQL-u, ale ostatnio ściągnąłem PostgreSQL i
mam dokładnie ten sam efekt - klient wywołany z parametrami
wywołania wykładał się, a bez parametrów - działał zgodnie z
teorią. Podejrzewam więc, że nie jest to problem samego klienta,
ale raczej EMX-a. Ale ten mam w wersji 0.9d, więc chyba dobry...

        Czy ktoś miał podobne problemy i udało mu się je zwalczyć?
Prawdę mówiąc, nie chce mi się przerabiać wszystkich skryptów na
pajpowanie zapytań (to działa), a MySQL 3.22.xx ma kilka
interesujących mnie funkcji. Jak ewentualnie można wyśledzić
przyczynę problemów?

        Z góry dziękuję,

--
Pozdrawiam,