Polskie fonty

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 22:27:45 MET DST

Proste pytanie (mam nadzieje).

Mieszkam za wielka woda i mam tylko dostep do amerykanskiej wersji OS/2.
Mam trudnosci z czytaniem wiadomosci na tej grupie gdy uzyte sa polskie
fonty. W zwiazku z tym mam pytanie jak nastepuje: Jak miec polskie fonty
na ekranie (a i na klawiaturze byloby dobrze) nie tracac innych
lokalnych ustawien (np. amerykanski format daty, znaku dziesietnego
(kropka, nie przecinek), itp.)?

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *