Re: Gtak, gtar czy cos do backupu

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 00:08:43 MET DST

On Sun, 12 Jun 2000 17:12:49 hubert_grupy_at_poczta.onet.pl (Hubert)
wrote:

> Czy kto uzywa gtak, gtar. Jakie wrazenia? Jaka jest najnowsza wersja?
> Czego uzywacie do backupu na streamer SCSI? Prosze o wasze wrazenia i
> zalecenia.

        Ja używam GNU tar version 1.10 - AK 2.58, ale nie ze
streamerem. Nie wiem, czy jest najnowsze, ale działa - w
przeciwieństwie do innego tara, który nie działał. Narządko ma
drobne niezgodności z wersją linuksową: są nieco inne parametry
do obsługi kompresji, poza tym skompresowane archiwa mają na
końcu jakiś śmietnik. Dają się poprawnie rozpakować, ale program
rozpakowujący sygnalizuje potem błąd.

        Ale poza tym działa - a regularnie rozpakowuję jego
archiwa zarówno tarem linuksowym jak i Windows Commanderem.

--
Pozdrawiam,
Jan.