Re: Myszki?

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 11:41:23 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski napisał(a):

> Od jakiegoś czasu mam w domu kota, co oznacza, że raz na 2-3 miesiące muszę
> zmieniać myszkę - zawsze jest przegryziony kabel. Zastanawiałem się czy jest jakieś
> rozwiązanie na kabel myszki - myszka optyczna, radiowa? Działająca pod OS/2?
>
> No właśnie, macie propozycje?
Z życia serwiasanta (własne wspomienia):
Przychodzi kobieta z przegryzionym kablem myszy - króliczek
Po kliku dniach kabel klawiatury - j.w.
Po kolejnych kilku dniach kabel monitora - j.w.
po 2 tygodniach kabel zasilający - j.w. (świętej pamięci).

Tylko dlaczego bestia nie zabrała się do kabli w odwrotnej kolejności
????

--
                                     Wojciech Smagowicz
                                     wojtek_at_cyber.olnet.com.pl