Re: Enter 6/00

Autor: Mariusz Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 23:32:52 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Przeczytajacie artykuł "Lepsze Windows cz 2", dowiecie się z niego, że HPFS to
> "system plików używany w serwerach HP" i innych bzdur.

Ja dowiedzialem sie tez ze CP/M byl systemem 9-bitowym.
Ten 9-ty bit to chyba bit parzystosci :-)
Ale w nastepnym numerze ma byc o systemach niepochodzacych
z Microsoftu - ciekawe co bedzie o OS/2? Pewnie to ze
OS/2 jak sama nazwa wskazuje to okrojona wersja OS-9 :-)

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl