Re: Przypisania liter dysków

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 19:17:51 MET DST

Wojciech Smagowicz napisał(a):

> Nie chodzi mi o subst-a a mam problem
> Jest sobie dysk z OS/2 z dwoma partycjami normalnie C: i D:
> Dosc często dokładam dyski w kieszeniach (FAT lub HPFS) i wtedy z D:
> nagle robi się E: lub F:
> Oczywiscie jest zamieszanie, nie wszystko chce działać itp, itd.
> Czy jest jakis sposób na to aby zmienić kolejnosć przypisania liter??
> Czy tak jak w dos-ie musi zostać na stałe??
>
> Wojciech Smagowicz

Moim zdaniem w OS/2 Warp v.3 i 4 taka możliwość nie istnieje i trzeba
pogodzić się z myślą, że litery oznaczające dyski są przypisane po
instalacji na stałe. Natomiast zmiana przypisania liter poszczególnym
partycjom jest podobno możliwa w Warp Server for e-bussiness. Używam Warp
Servera w poprzedniej wersji, więc nie mogę tego sprawdzić, ale sądzę, że
któryś z kolegów tę informację potwierdzi.

                                           Z pozdrowieniami - Jan
Waliszewski