Re: Przypisania liter dysków

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 13:03:53 MET DST

> Nie chodzi mi o subst-a a mam problem
> Jest sobie dysk z OS/2 z dwoma partycjami normalnie C: i D:
> Dosc często dokładam dyski w kieszeniach (FAT lub HPFS) i wtedy z D:
> nagle robi się E: lub F:
> Oczywiscie jest zamieszanie, nie wszystko chce działać itp, itd.
> Czy jest jakis sposób na to aby zmienić kolejnosć przypisania liter??
> Czy tak jak w dos-ie musi zostać na stałe??
Dyski sa twoje, czy cudze?
ja to rozwiazalem w ten sposob, ze na kieszeni zrobilem minimalna
(31mb) partycje primary i ja ukrylem.
dzieki temu nie wbija mi sie miedzy patrycje pierwszego dysku.
inaczej sie nie da... najpierw bedziesz mial odczytywane wszystkie
aktywne patrycje primary, potem extended w kolejnosci wlozonych
dyskow.
oczywiscie zostaje jeszcze tvfs. Mozesz sobie zrobic dodaktowy dysk
(na przyklad K:) i tam montowac wszystkie potrzebne dyski z poziomu
startupa
mpc