Re: Jaka karta dzwiekowa

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 19:41:11 MET DST

On Mon, 5 Jun 2000 18:51:03 +0200 (MET DST), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Skad mozna zassac sterowniki?

Jak będziesz chciał to Ci skompiluję i wyślę ;-)
Co do sterowników - jest to jeden z nielicznych sterowników dostarczany w dwóch
wersjach - normalnej i KEE (czyli 32-bitowy driver używający nowych funkcji kernela
zaimplementowanych w Aurorze i Warpie Fix13).

> Czy SB Live ma jedna wersje czy tez kilka roznych?

Jest
SBLive Platinum (z konsolą mikserską (Drive Bay) wkładaną jak CD-ROM)
SBLive 1024
SBLive Value Pack

>jesli tak ktora wersje najlepiej wybrac?
Ze względu na różnice w cenie to ja preferuję ValuePack - cena 200-300zł, bo SBLive
1024 kosztuje już około 700-900zł.

> ktore chodza dobrze a ktore niebardzo?

value pack na pewno chodzi dobrze... Natomiast nie przeczytałem ani jednego listu na
liscie dyskusyjnej o współdziałaniu z SBLive Platinum.
Pamiętaj, że możesz dowiedzieć się o kartach i driverach od Linuxowaców. Port jest
zrobiony na "żywca", tzn Sander napisał bibiotekę z funkcjami linuxowymi... Po prostu
zostawił otwartą furtkę dla osób które chcą portować steroniki kart muzycznych z
Linuxa, prawie bez zmiany kodu..

> no i ile taka karta moze kosztowac :)

patrz wyżej.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 50m 45s 62ms (en).