Re: Platnik

Autor: cadserv (cadserv_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 21:48:19 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Przegladajac strony na temat linuxnews.pl zobaczyłem protest przeciwko ZUS'owi, że
> każe używać Windows do przesyłania dokumentów. My lę, że my jako użytkownicy
> innego systemu operacyjnego też powinni my się pod tą petycją podpisać.
[...ciach]
Hi!
Petycja i temat "Płatnika" pojawia się już po raz któryś z rzędu,
począwszy od chwili jego powstania i co?
ZUS z PROKOMEM mają to w głębokim poważaniu i nawet kolejny tysiąc
podpisów nic tu nie zmieni.
Pozostaje albo robić ręcznie - paranoja,
zgodzić się na warunki monopolistów - bez komentarza,
uruchamiać pod ODINEM - ??
Ciekawe jakie były wyniki twoich prób Przemku?
Pozdrawiam
Zbyszek Oleszko