Re: PMMail - zakup i pochodne

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 02:17:54 MET DST

On 2 Jun 2000, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Znaczy fakt, moj tez tak mowi, ale ktos kiedys twierdzil, ze jest swiezsza wersja...

Wlasnie sciagnalem z BluePrint Software wersja demo. Zainstalowalem i jak
na razie dziala dobrze. Twierdzi ze nazywa sie 2.10.2010. Poza
wspomniana brzydka ikonka zadnej wady jak na razie nie zauwazylem.
Wyslalem juz zamowienie i czekam na rejestracje.

A jak juz bede legalnym uzytkownikiem, to mam zamiar ponarzekac. Moze ktos
sie przylaczy :)
Oczywiscie chodzi o polski slownik. Zapewne jak sam o to napisze, to nic z
tego nie bedzie, ale jak jeszcze pare osob to zrobi to moze jest szansa,
ze takiego slownika sie doczekamy?

W sumie nie musza to byc zarejestrowani uzytkownicy, w koncu mozna napisac
cos w stylu "program fajny, kupie, ale jezeli bedzie polski speller"
W razie czego moze jacys polscy programisci zaoferowaliby nawet swoja
pomoc w przygotowaniu slownika :)

Podobnie mozna chyba potraktowac inne programy. Np. Mesa/2 bardzo
sympatyczny arkusz kalkulacyjny, potrafi importowac pliki Excel-a
poprawnie konwertujac polskie znaki, ale eksport zarowno do excela jak i
html i txt idzie mu juz gozej (polskie literki sa zastepowane spacja).

Jezeli jedna osoba zrobi liste zyczen, to pewnie nie odniesie to skutku,
ale sadze, ze wiekszosc z nas bylaby zaineresowana takimi poprawkami.

pOSdrawiam,
Marek
                                                   Marek Wojciechowski