Re: wyciaganie czestotliwosci w ET 6000

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 20:36:51 MET DST

Dominik wrote:

> A spróbuj najpierw wybrać na drugiej stronie monitor inny. Proponuje
> "Vesa 21 inch, vesa Standard" Powinno zwiększyć się opcji do
> odświerzania, tzn pojawić się więcej. U mnie pomogło :))

Wybralem Philips FastRefresh/21 , gdyz ten mniej wiecej odpowiadal
parametrom odswiezania mojej 17stki. Niestety czestotliwosci mam nadal
za male :( dla 1024 mam do wyboru tylko 43 i 60Hz. Zreszta tylko takie
czestotliwosci zwracane sa po wcisnieciu View current configuration.
Ta karta chyba nie wyrobi wiecej.