Re: Zdalny dostŕp

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 18:35:48 MET DST

errorsys wrote:

> Czy na OS-a jest cos podobnego do PC-Anywhere ?

0.
Byl PC-Anywhere w wersjii na OS/2, nie widzialem tego, ale potrafil
robic
za serwer kilku sesji tekstowych eksportowanych do kilku klientow po
modemach.

(BTW, jesli ktos z Was ma to pod reka, to chetnie bym sprawdzil, czy
nowe
windziane PC-Anywhery sa w stanie pracowac jako klienty takiego.
Jesli nie, to negatywna odpwiedz tez mnie satysfakcjonuje)

1.
Shareware pm2you, uzywam tego od lat i jestem zadowolony.
Posiada serwery pracy graficznej i tekstowej.

2.
NetFinity. Uruchamialem go w wersji aurory beta i graficzne sterowanie
nie
chodzilo. Na nowej aurorze jeszcze nie uruchamialem wiec nie wiem.

3.
R.S.M. (cos francuskiego) przysylali mi do testowania,
http://www.iss2you.com/download/index.html
nie uruchamialem, ale moze jest dobre.

4.
VNC, free, chyba ma tylko klienta, nie uzywalem i moge sie mylic.

Caly czas rozumiem, ze chodzi Ci o sterowanie graficzne OSem,
bo dla sterowania tekstowego jest jeszcze duzo wiecej mozliwosci.

Jurek.