Re: Zdalny dostŕp

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 19:01:10 MET DST

errorsys wrote:

> Czy na OS-a jest cos podobnego do PC-Anywhere ?

Jest cos, co sie nazywa DOKLADNIE PC-Anywhere. Dziwi mnie tylko fakt,
ze na stronach symanteca ten produkt nie istnieje, a wlasnie on to cos
napisal. pierwsza wersja byla wlasnie pod OS/2. Od razu powiem, ze
produkt
jest niezgodny z Y2K. Ale to jest niewielka usterka, po prostu w logach
nie zapisuje poprawnej daty. Poza tym wszystko dziala poprawnie.

PC-Anywhere for OS/2 umozliwia odpalanie sesji dosowych (niestety sesji
os/2 nie probowalem i nie wiem czy one dzialaja), oraz win-os2.
obydwa typy sesji potrafia skorzystac z mechanizmow ochrony wbudowanych
w sam os/2, czyli w szczegolnosci jest nim ograniczenie dostepu do
napedow
dyskowych.

w kazdym razie mi pc-anywhere for os/2 potrafil uciagnac az 8 sesji
(tyle licencji maksymalnie to cos akceptuje), i jako tako dawalo sie
pracowac
na procesorze Pentium 120. jak dla mnie, to byl szok. tyle ze linux
radzi sobie
lepiej ze zdalnymi sesjami.