OS/2 Software Developers Kit

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 21:46:18 MET DST

Witam,

 Poszukuję SDK pod OSa. Czy ktoś to ma, lub wie gdzie mogę zciągnąć?
Wiem że dokumentację do Developer's Toolkit można sobie zciągnąć, ale
ja potrzebuję jeszcze samo SDK jako takie (tak w ogóle to nie wiem czy
Developer's Toolkit to to samo co SDK ...). W każdym razie za Dev.
Tollkit się płaci a mnie na to nie stać. Czy ktoś coś wie na ten temat
?

Z góry dzięki za wszelkie informacje

pOSdrowienia

Dominik Czechowski