problem z instalacją OS/2

Autor: Dominik (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 23:55:10 MET DST

Hej!
Mam problem z instalacją os/2 warp 4.0pl
Jeśli korzystam z orginalnych dyskietek wszystko idzie ok.
jeśli natomiast podmienię driver na danis lub nowy ibm1s wtedy zaczyna
się kaszana. Po drugiej dyskietce ( tej po instalacyjnej ), kiedy trzeba
włożyć ostatnią stacja zaczyna wariować. Miga i trochę "pyka" jak
cokolwiek włożę to pojawia się kilka ekranów jakiegoś komunikatu i
potem: "system nie jest w stanie korzystać dysku twardego i stacji
dyskietek". Odpiąłem wszystkie urządzenia prócz stacji dyskietek i
wyciągnąłem wszystkie niepotrzebne na czas instalacji karty. Potem
spawadzałem na drugim kompie i to samo. Jedyną cechą wspólną komputerów
jest ami winbios ( wersja 2.5 i 2.4 ). Coś może jakaś opcja wadzi?
Próbowałem mieszać tam ale na nic się to na razie nie zdało...

--
     ___