odtwarzanie MP3 bylo AMD

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 14:43:07 MET DST

Tak mi przyszlo do glowy prawde mowiac - od dluzszego czasu sie nad
tym zastanawiam. Problemy z mp3 mialem, zmienilem grafike, pozniej
prawie calosc, problemy zostaly. ostatnio zmienilem dysk - przesiadlem
sie z scsi na ide i problemy "prawie" zniknely. Dalej dzwiek mi sie
zacina w dwoch sytuacjach: odczytu/zapisu na novella - ktory jest
traktowany jak zwykly dysk, i odczytu/zapisu na nagrywarke, ktora
zostala na starym scsi. Moze tu jest cos podobnego? Probuje sobie
przypomniec, ale na moim domowym wysluzonym p200 nie mam zadnych
problemow chyba (zadnych na tyle slyszalnych zeby zapamietac na pewno)

mpc