Re: pwICQ

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 10:18:14 MET DST

On Sun, 18 May 3900 07:21:25, =?iso-8859-2?Q?Rafa=B3=20Zawi=B6lak?=
<rafalz_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Można spróbować też IceCQ dla PM [sam ściągnąłem z Macarlo] i jest tam
> opcja do zarejestrowania nowego urzytkownika, ale nie wiem jak działa.
> Niby najprościej było by chyba zrobić to przez ICQ for Java albo z ...
> wiadomego systemu...

> icq1.mirabilis.com - są też inne serwery ale nie mam teraz nic pod
> ręką...

> A właśnie jest, tyle że pod NT...
>
> --
> zdrówko
> rafał zawiślak

No właśnie chodzi mi o podłączenie się do serwera ICQ na windzie (możliwe, że
NT). Nie znam niestety adresu tego serwera. W każdym razie na pewno istnieją
inne serwery, bo wspomniany przeze mnie serwer działa w obrębie sieci
korporacyjnej TP S.A.

pOSdrawiam

Dominik