Odtwarzanie MPEGów

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 08:48:48 MET DST

Witam :-)
        Ostatnio byłem sprawcą powstania tematu odtwarzania MPRGów pod
OS/2. Parę innych osób też się oto pytało. Ktoś (nie przemyślawszy
odpowiedzi) odesłał mnie do Windows 9x. Nie posiadam tego powiedzmy
systemu więc zaczołem się zastanawiać co zrobić aby odtworzyć film zgrany
z DVD. Wystarczy pociągnąć MainActor 2.06 beta (jest np. u mnie na
ftp.koszalin.tpnet.pl) i uruchomić. Na mojej maszynie Celeron 266/333 bez
cache L2 i zmagostralą podkręconą na 83 i 96 MB ram dzwięk zaczyna
wyprzedzać obraz, ale po przekonwertowaniu na MPEG I (na ww sprzęcie 5000
klatek na godzinę) już na drugi dzień można w pełni komfortowo ogłądać
film. Jedyny feler to taki, że nie opłacając licęcji lub nie crakując
MainActor na środku ekrano skonwertowanego filmu widać śliczny czarny
napis MainActor.
Przy okazji czy ktoś wie jaki jest powód tego, że dźwięk wyprzedza
obraz. Nie jest w ogóle zsynchronizowany w przypadku odtwarzania orginału.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|