Kontroler dysku

Autor: Dominik (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 14 May 2000 - 22:20:39 MET DST

Cześć!
Mając na uwadze moje wcześniejsze problemy z apm postanowiłem wymienić
płytę główną. Teraz mam mb-586txs2. Jest to coś na sis'e więc może
akurat uda mi się ją zmusić do wyłączania. Na płytce ku wielkiemu mojemu
zdziwieniu znalazłem driver do os/2 dotyczący kontrolera dysków. Kiedy
go zainstalowałem zobaczyłem że ogólnie system chodzi wolniej niż
przedtem. Po przywróceniu poprzedniego stanu jest jeszcze gorzej.
Wzrosło zużycie procesora przy odczycie, programy się dłużej wczytują,
ale bez dysku działają szybciej (tzn normalnie). Mam założony danis506
który rzekomo obsługuje sis'a. Jeszcze dziś sprawdzę czy nie lepszy
byłby ibm1s506, sam i z fixem. Czy gdzieś się te mode'y włącza, wyłącza
itd?
ktoś wie jak to rozwikłać?

ps. niestety nie mam narazie dostępu do fixpaka a wcześniej przywróciłem
apm'a, może mi ktoś na priva je przesłać?

--
     ___