Re: Part 1 of OS2 Saga

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Sun 14 May 2000 - 13:11:10 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> mieć
> >
> IBM sie niczym nie interesuje... O Odinie wspomina w swoich wypowiedziach, nic
> jasniej... Facet moze miec racje, moze nie miec - ale wydaje mi sie, ze gdyby taki
> emulator istnial, juz ktos z nas by go mial ;)
Informację z Agencji JCP (Jeden Człowiek Powiedział) o takim emulatorze
słyszałem wkrótce po ukazaniu się OS/2 v.4 - jeszczcze angielskiej. To
cudo podobno zajmowało ok. 4-5 dyskietek. Niestety niestać mnie na
ponowne nawiązywanie kontaktu z tym, od którego to słyszałem ;-).
Ze względu na wbudowany w OS/2 system Win-OS i pozycję OS/2 w czasie
premiery G'95 nie zdziwiłbym się, pełny uruchamiacz był gotowy i tylko
czekał od 4 lat na podpis i zgodę na rozpowszechnianie. Może to było
jakieś pozakulisowe działanie BG? Nie prowadzenie prac było by prawie
takim samym błędem IBM-a, jak odesłanie do wszystkich diabłów wynalazcy
kserografu.

Czy gdyby nagle ODIN dostał przyspieszenia i przeszedł z wersji ALFA do
0.99 Beta - 30 dniowej i w wersji 1.0 bez ograniczń znalazł się w
Software Choice to czy nie było by to symptomatyczne? A dlaczego
zminiono nazwę z Win32-OS/2 na ODIN??

                                Wojciech Smagowicz