Java 1.1.8 i JAF i jeszcze inne dodatki

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_ii.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 19:00:16 MET DST

Nie jestem za bardzo jeszcze z Javą "za pan brat", więc mam pytanie, mam program
który wymaga Swinga, JAF'a i opcjonalnie JavaHelpa.
Swinga mam zainstalowanego, więc programik się uruchamia, lecz przy otwieraniu
pliku krzyczy, że nie mam JAF'a (Java Application Framework), więc ściągnąłem go z
sun'a, bo jakos na IBMie czegos takiego nie znalazlem, lecz nadal nie dziala.
Więc pytam, czy JAF jest dostepny od IBM'a, czy wystarczy go sciagnac z Sun'a, czy
moze ta wersja Javy nie lubi sie z JAFem?
Druga czesc pytania dotyczy JavaHelpa a tresc jest taka sama jak do JAF'a. (tylko,ze
JavaHelp zajmuje az 17MB, wiec wole sie spytac).

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 38m 58s 375ms (en).