Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedz (modem na linii dzierzawionej)

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 22:44:10 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:
> "Marcin P. Ciaszczyk" napisał(a):

> W przypadku konieczności powiedzenia czegoś modemowi (np. ATDT) należy
> dać:
> PPP defaultroute restart connect "slattach ATDT CONNECT" com1 115200
>
> I już :-)

Majac niedrogie modemy (Zyxel U336S) wole korzystac z cytowanej metody
ATD + ATA (wszystko z crona) nizli z wbudowanej autosynchronizacji na
LL.

Nie wiec ma dla mnie roznicy, czy modem ma opcje pracy na linii
dzierzawionej
(i odpowiednie do tego gniazdko).

Ale nie kazdy modem napedzany rozkazami bedzie mial ochote pracowac
na takiej linii.

Wybierz wiec takie modemy, ktore nie beda pyskowaly "NO DIALTONE".

Jurek.