Re: Problemy z CDRecord

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.denied.cx)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 22:37:41 MET DST

Hej,

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> RSJ ma niestety jedna wade (dlatego ostatnio musialem uzyc CDRecorda) - nie
> obsluguje dao, czyli braku przerw miedzy kawalkami muzycznymi na CD... :(

DWIE wady: druga to ta, że kosztuje kupę pieniędzy... A CRRecorda używam
mniej więcej od roku i nie dam na niego złego słowa powiedzieć ;-)
Frontendów żadnych nie używam, bo nie mam zaufania do takich wynalazków.

A wracając do parametrów, bo taka zdaje się była oryginalnie intencja
wątku. Ja to mam zrealizowane w postaci dwóch obiektów typu 'Program'.
Pierwszy wskazuje na mkisofs, a w polu parametrów: -J -o e:/disc.raw %*,
co powoduje stworzenie obrazu ISO (+Joliet) disc.raw na dysku e: z
zawartości upuszczonego na ów obiekt foldera. Drugi wskazuje na
cdrecord, a w polu parametrów: dev=0,1,0 speed=8 fs=30m -v -eject %*,
czyli: SCSI ID nagrywarki to 1 (pierwsze zero to nr sterownika SCSI,
ostatnie to LUN), szybkość nagrywania x8, bufor 30MB, -v wyświetla dużo
różnych bardziej i mniej przydatnych informacji, no i wreszcie
wysunięcie płytki po nagraniu. Na obiekt ów upuszczam obraz ISO i płytka
się nagrywa (zazwyczaj ;-) )

Pozdrawiam,

Kuba
olorin_at_imladris.denied.cx (albo właściwie @195.205.72.162, bo mi się