Problemy z CDRecord

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 14:42:39 MET DST

Witam, czy ktoś wie w jaki sposób nagrywać płytki pod OSem?

Używam CDRecord V1.8.1a05, ale nie mam najmniejszej ochoty na zabawę w parametry
wywołania programu, więc zciągnąłem z hobbesa parę programików typu front-end do
CDRecord'a. Wszystkie zrobione w Sibylu (jeśli to ma jakieś znaczenie),
wyglądają nie najgorzej, choć są niesamowicie nieczytelne/prostackie. Używając
ich człowiek czuje się jak w latach 80 i klika na ikonki mając nadzieję, że do
czegoś konkretnego doprowadzą. Używałem PMCDRec i dość zgrabnie przebrnąłem
przez fazę testów, a nawet nagrywania. Obciążenie procesora nie przekraczało
30%, a w tle działało sporo aplikacji i jeszcze grałem w pasjansa. Jakież było
moje zdziwienie (i rozpacz) gdy po szczęśliwym zakończeniu nagrywania płytka nie
nadawała się do czytania! Co to !@#$ ma być ?!! Żeby nie można było w prosty i
elegancki sposób nagrać płytki w XXI wieku ? Pomóżcie mi, albo podajcie w
krótkiej i zwięzłej formie opis parametrów CDRecorda to sam sobie napiszę
front-end.

P.S. Mój sprzęt: p3 450 MHz, 128 MB RAM, HDD 13GB i 10GB EIDE.

pOSdrawiam

Załamany

Dominik Czechowski