Re: Uklad klawiatury w Warpie (nawracam linuxiarza.. :) )

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 23:47:09 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> [...]
Co do ustawien klawiatury, to tak ogolnie rzecz biorac UNIX-y maja
problemy z obsluga wiekszoaci rozszerzonych klawiszy PC (typu PageUp,
Home, itp.). Nie wiem czy takie mapowanie na poziomie systemu jest
wogole bardzo potrzebne. W kazdym razie nie spotkalem sie z mozliwoscia
jakiejs glebszej konfiguracji.

Nie strzeliles - wszystko to mozna dopisac w jezyku E w jakim jest
napisany edytor, rekompilowac i prosze - dzial. Jesli nawracasz
Linuxiarza to jest on na pewno "zaprawiony w bojach" (tzn. w jezykach
skryptowych) i da sobie z tym rade.

--
Wojciech Gazda