Re: Dziwny flop?

Autor: Grzegorz GRYC (ggryc_at_vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 16:25:45 MET DST

Hej

Marek Wojciechowski wrote:

> Hej,
>
> Mam dziwny problem z instalacja. Moze ktos sie z tym juz spotkal i bedzie
> w stanie dac mi jakies wskazowki.
> Wpadl mi w rece komputer z P233MMX i plyta chyba ASUS SP97-V z chipsetem
> SIS 5598 jesli dobrze odczytalem (nie mam instrukcji do plyty).
>
> Probuje zainstalowac Warpa 4, ale problem jest juz na samym poczatku
> (druga dyskietka instalacyjna). Wyglada to tak, jakby nagle przestawal
> widziec stacje dyskow. Nagle to znaczy w okolicy ladowania ibm1flpy lub
> ibm1s506. Obydwa sa obok siebie i zmieniaja sie tak szybko, ze trudno po
> [...]
Z rzeczy głupich.
Nie pamiętam czy to akurat Alt+F2, może Alt+F3 lub inna kombinacja
magiczna w tym stylu (dawno nie instalowałem warpa...), ale wtedy
wyświetla po kolei nazwy sterowników, które ładuje... chyba nawet w
trybie interaktywnym... (???)
Mnie się akurat wieszało na ładowaniu sterownika do CD Mitsumi, którego
nie miałem...
Tzn. wyblokuj wszystkie urządzenia, których na pewno nie masz ...

No i oczywiście coś takiego występuje _zawsze_, gdy w biosie masz Swap
Floppy Disks <Enabled>, bo OS/2 to ustawienie oczywiście ignoruje i
nagle traci kontakt z dyskietką, bo się jej nagle literka zmienia...

Zdrówkot
GG