Re: Glupie pytanie

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 08:42:28 MET DST

On wto, 18 kwi 2000, you wrote:
> [...]
rzeczywiście coś takiego może się zdarzyć, ale na pewno da się to zmienić,
dokładnie nie pamiętam, ale chyba po ustawieniu ekranu w preferencjach Fc2,
wybraniu czcionki z preferencji okna i zapisaniu tego (save) powinno wszystko
być OK. Może trzeba zwrócić uwagę na opcję autosave w preferencjach FC2?
Normalnie do zmiany trybu video w FC2 powinien wystarczyć przełącznik Alt-F9.

J.G.