Re: Jaj z WINOS/2 ciag dalszy

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 08:50:12 MET DST

On sob, 15 kwi 2000, you wrote:
> W sumie nie wiem, czego to jest wina, czy fp13, czy SDD, ale czy ktos sie natknal na
> cos takiego:
>
> Po uruchomieniu systemu bezposrednio, jak wejde w WINOS/2 i pogram w Civilization II
> (nie moge przetestowac na niczym innym, bo tylko tego uzywam, poki co pod winos/2 :>
> ) wszystko jest OK. Wystarczy, ze wczesniej mam uruchomione jakies programy
> OeSowe, albo sie przelacze na desktop w trakcie grania, jak zaczyna mi w winos2
> pracowac dyskeim. W tle prawdopodobnie rosnie swap, w koncu winos2 sie zawiesza i
> ctrl-alt-del...
Nie sądzę, żeby bezpośrednio za to odpowiadał fix13, to musi być sprawa
współgrania większej ilości elementów składających się na system, pewnie też
hardware'u i samej aplikacji. Jak już parę razy pisałem, w moim przypadku fix 13
poprawił funkcjonowanie sesji WinOS2 - jak dotąd nie mam z nimi zadnych
problemów, a uzywam przeważnie aplikacji dla windows. Poprzednie fixy (9-12) w
moim, zaznaczam, komputerze blokowały start więcej niż jednej sesji WinOS2. No,
ale bezpośrednio nic Ci nie mogę poradzić. Sorry!

J.G.