Potrzebuje pomocy w pracy mgr

Autor: piotrk_at_anastasis.css.pl
Data: Sat 15 Apr 2000 - 10:32:22 MET DST

Witam serdecznie!
Prosba nie na temat grupy, ale poniewaz jestem milosnikiem OS/2 i
stalym czytelnikiem grupy, zwracam sie do was... bo do kogo moglbym
sie zwrocic? Problem jest tego typu:
Pisze prace dyplomowa nt."Strategia rozwoju urzadzen do przemyslowego
MECHANICZNEGO rozbijania jaj". W pracy bede analizowal postep
techniczny metoda pewnego rosyjskiego profesora, ktora bazuje na
analizie patentow.
Potrzebuje wykaz patentow (razem z opisem, koniecznie zastrzezenia)
dotyczacych ww. problemu z ostatnich 10 lat z takich krajow jak:
Polska, Niemcy, USA, ZSRR/Rosja.
Gdzie moglbym uzyskac potrzebne informacje?
Kto moglby mi pomoc?
Jak je uzyskac?
prawdopodobnie UJ ma dostep do baz danych patentowych, wiem ze jest to
platne (niestety) czy ktos ma takie mozliwosci, aby wyciagnac te dane
z baz danych, nagrac na plyte CD i przeslac na powincje? poniose
wszystkie koszty.
Prosze na priv.
Piotr K.