Re: Nowa wersja Harbour do pobrania

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 02:10:35 MET DST

Użytkownik "Marcin P. Ciaszczyk" <mpc_at_chzgoda.pl> napisał w wiadomości
> Ja tylko swoje 3 grosze (od naszej strony) Na pewno potrzeba koderow
> do klepania. Tam jest jeszcze strasznie duzo roboty. Sam projekt
> zapowiada sie intresujaco, sa wersje dla VAC++ 3 i gcc. Na razie nie
> dziala indeksowanie - przygotowywana jest obsluga ntx i cdx (odpadli
> ludzie robiacy odpowiednie biblioteki).

Dokładniej to jest tak:
- działają indeksy ADS (Advantage Database Server); kto ma duży projekt,
pewnie wie, co to jest;
- indeksy CDX powinny być wkrótce, gdyż są najczęściej używane - materiały
już zostały przekazane do twórców projektu; choć praca została przerwana w
lutym, to wygląda na zaawansowaną;
- indeksy NTX (razem z polami memo DBT) zostaną opracowane tylko dla
zachowania zgodności i jakoś specjalnie nikt się do tego nie kwapi ze
względu na ich ograniczenia.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //