Re: Selective Install For Networking i locked files

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 00:59:22 MET DST

On 12 Apr 2000 13:09:24 +0200, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:
>Sprobuj driverpackfixa zainstalwoac...

No tak...
Po OS/2 nie jestem jeszcze bardzo oblatany.
Ciągle szukam informacji skąd sciągnąć poszczególne fixy (_aktualne_)
oraz w jakiej kolejności to wszystko zakładać.
Dobrze jak bedzie jeszcze w miare się ciągnęło.
Najgorzej jest z fixami do MPTS i TCP/IP. Im więcej czytam, tym jestem
bardziej głupi...każdy poleca coś innego (a może coś źle rozumiem).

W każdym razie zobaczę tego fixa.

--