Re: Selective Install For Networking i locked files

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 09:23:05 MET DST

Piotr Szczesnik wrote:
> Biorę Selective Install For Networking, ustawiam parametry,
> następnie kopiowane są jakieś pliki, potem reboot i:
> LSI0006: not enough disk space to process locked files
> Ktoś ma jakiś pomysł jak to obejść (i mieć poprawnie zainstalowaną
> sieć)?
> System:
> OS/2 v 4 + FP12
> zainstalowany na partycji logicznej D: (NTFS, 1GB)
> miejsca wolne 500MB
> wszystkie ścieżki wskazują tylko na ten dysk (np: TEMP)
> Na C: (FAT) wolne 130MB

Miałem kiedyś podobny objaw, tyle że z jakimś fiksem. Przejżyj
config.sys - linia z wywołaniem systemu plików na twardzielu (IFS=
cośtam cośtam) musi być na samym początku configa. Jesli nie jest to po
prostu driver od zablokowanych zbiorow wczytuje sie przed systemem
plikow i nie może nic zrobić ze zbiorami stad komunikat o błedzie. Dość
czesto wystepujacy objaw po uzyciu programow do przegladania i edycji
configa (typu np. Tyra ktora w standardowych ustawieniach sortowania
wsadza IFS-y gdzies do środka zbioru).

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski