ProNews/2 i y2k bug (cd)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 15:58:00 MET DST

Problem - myslalem, ze sie przyzwyczaje ale zaczyna byc meczace.
jak pewnie pamietacie pronews mial problem z data, potem sie pojawila
poprawiona biblioteczka i dziala.
Ale teraz, jako ze mam duze archiwum listy mam dosc smieszna sytuacje.
Posty od 03.01 do momentu zainstalowania poprawki mam na samym dole
(lista posortowana wg dat) i nie bardzo wiem, jak mu kazac to
przeindeksowac. Najprawdopodobniej trzeba sie bedzie pogrzebac
bezposrednio w plikach i recznie poprawic date - ale czy juz ktos z
tym walczyl/ przebil sie przez to ?

mpc