Install/Remove

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 00:45:17 MET DST

W 'Install/Remove' obecnie mam

Multimedia Application Install
Selective Uninstall
Selective Install
TCP/IP Services Remove
Device Driver Install

Podczas dzisiejszego kombinowania z ustawieniami sieci trochę
przesadziłem i usunąłem kilka ikonek (chyba trzy) z Install/Remove
(zniknęły na moich oczach - nieopatrznie wcisnąłem OK na okienku
Remove.....).
Czego mi brakuje?

Podejrzewam, że gdzieś powinno być coś takiego:
Selective Install for Networking

Jak przywrócić poprzednią zawartość Install/Remove.
Najbardziej mi zależy na ustawieniach (ścieżka, itp) do Selective
Install for Networking (co uruchamiał ten link?)

--